jjjj

jjjj

onsdag 8 augusti 2012

Länge sedan jag bloggade

Tiden har gått och det är nu över en månad sedan jag bloggade sist. Kanske har någon lagt märke till det, kanske har alla varit för upptagna med sina egna liv. Vad vet jag. I alla fall har jag inte haft tillgång till Internet den senaste tiden och har därför inte kunnat följa med i bloggosfären. Visst saknar man att inte vara uppkopplad, att inte hänga med, men på ett annat sätt är det också skönt. Ett slags frihet. Möjlighet att kunna fokusera på andra saker. För det är ju sommar nu, om än en väldigt regnig sådan. Jag hoppas att alla har (haft) möjlighet att göra något trevligt och somrigt.





6 kommentarer:

  1. Dat har allt lagts märke till att du varit "borta"...
    Kul att du är tillbaka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Känns ganska skönt att ha dator =)

      Radera
  2. Hoppades att du hade tagit semester och inte slutat. Vilken tur att jag hade rätt!
    Välkommen tillbaka! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag tänkte i sluta, det blev bara lite dumt med tillgången till dator/internet, som sagt. Tack, hoppas du haft en trevlig sommar!

      Radera
  3. Säger som de andra - skönt att du är tillbaka AG!

    SvaraRadera