jjjj

jjjj

måndag 4 juni 2012

Jag vill...

Alldeles nyss tog jag ett helt vitt papper, en blyertspenna och började skriva. Jag började varje mening med "Jag vill..." hade snart fyllt båda sidorna av pappret med en massa saker. Jag lät det komma helt från hjärtat och läste sedan allt när det inte längre fanns plats att skriva mer. Resultatet var fyllt av mina drömmar, förhoppningar, mål och fantasier.

Pappret jag nu har framför mig är väldigt inspirerande och jag vill alla de där sakerna just nu. Det handlade om allt möjligt i mitt liv; resor, saker jag vill lära mig, relationer, upplevelser, vara lycklig och harmonisk. Jag har ingen aning om hur många av de här sakerna jag i mitt liv kommer kunna uppnå eller göra, men ändå kändes det så bra att bara få skriva ner allting.

Livet kan vara vackert ibland ...åtminstone i drömmarna. Här är en av de sakerna jag vill göra:



4 kommentarer:

  1. Åh, ja galoppera på en strand, så härligt, det vill jag också göra. I drömmarna är alltid livet vackert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar ljudet av hovarna som slår i marken. Så vackert!

      Radera
  2. Det är viktigt att veta vad en vill även om en inte alltid får som en vill.
    Och önska kostar ingenting!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Ibland är det bara så härligt att få drömma sig bort och tänka på hur man vill leva sitt liv ... för att glömma den ibland jobbiga verkligheten. :)

      Radera